Sponsored Link

Saturday, September 22, 2012

Pada tengah malam ini: Small step!!!

Auzubillahi minas syaitanir rajim Assalamualaikum... Bismillahirrahmanirrahim...

Salam untuk semua pembaca...

Semoga dalam keadaan baik-baik sahaja...apa yang saya nak kata ya...

Alhamdulillah, tahniah saya ucapkan pada kawan...

Walaupun dah lama ingin luahkan disini, tapi tak mahu kata-kata apa2 lagi, apatah lagi empunya diri seorang yang sangat berahsia...saya perlu jaga dan hormati privasi manusia lain...:)

Namun sekarang bukan lagi rahsia bukan....

Yang sebenarnya, Alhamdulillah, saya gembira untuk sahabat, semoga ia adalah satu langkah kecil bagi permulaan  yang besar, semoga Allah memberi ketabahan dan kemudahan dalam perjuangan sahabat...

Malah Allah telah permudahkan...

Tetapi dalam masa yang sama...saya sangat sayu...sangat sayu...sangat sebak....sangat sedih....Ya Allah....

namun saya tidak mahu hiasi hari-hari yang ada dengan tangisan...mahu hargai waktu yang ada dan hiasi dengan tawa riang dan senyum yang manis....:)

Insya Allah...perhubungan dan ikatan ini akan berkekalan hingga ke akhirat....uhkwahfillah...insya Allah...

Thank you for all the wonderful things that we have been through, shared, and how you being patience with me...:)

Sorry for everything and Millions THANKS to you for so many things!!!

Tolong doakan saya untuk Isnin ini, jika ia yang terbaik maka berikanlah kelancaran, keyakinan dan kekuatan...jika tidak mungkin ada yang lebih terbaik untuk saya...dan penyediaan saya untuk jadi yang lebih terbaik...

Alhamdulillah sangat bersyukur, hanya ada peluang pun sudah cukup rasa bersyukur pada mu ya Allah...

untuk pertama kali...agak lama sudah....agak "nervous I must say"....semoga akan baek baek aja....

Ayuh bersangka baek...:)

Okay itu sahaja................................

Eh ye ke?....ya ada satu perkara lagi....

Apa ya?Oh ya....

kadangkala..ada sahaja caranya berita disampai pada saya dengan cara yang tidak disangka dan tanpa diminta...rasa bersalah kadangkala menjelma bukan kerana sahabat yang baik untuk kamu lagi...tidak mampu sudah dan tidak boleh....

Rezeki datang tanpa diduga, rezeki Allah berikan untuk kamu....gembira bila dengar ada perkara baik berlaku untuk kamu...namun kasihan bila saya dengar ada kesusahan dan kesempitan...tiada apa yang saya apa saya mampu lakukan kerana saya tidak tahu apa-apa lagi...namun sesungguh hati saya doakan agar Allah memberi jalan kemudahan dan kesenangan pada kamu dan dia, dan moga Allah memberi ketabahan dan kekuatan pada hati kamu, insya Allah setiap kesulitan dan kesusahan pasti ada jalan keluar...kadangkala mudah itu tidak semestinya baik untuk kita...kadangkala yang kita perlu mohon pada Allah bukan diberikan kemudahan dalam hidup tetapi ketabahan dan kesabaran dalam menghadapi cabaran hidup...Yakin pada Allah insya Allah pasti akan baik-baik belaka....

~hmm...penulis menulis macam mereka akan membaca saja...huhu~tidak kisahlah...

~Aah penulis kamu pandai sungguh kamu menyatakan pada orang lain, kamu tu sendiri harus berlapang dada dan bersabar, percayalah jalan keluar ada untuk kamu~

~Dan apa ya oh ya Alhamdulillah Open House Blue Edition selamat dijalankan, terima kasih pada semua, Insya Allah ada masa yang akan post gambar dan ceritakan okes...:)

Selamat Malam..........



Terima kasih, Thank You, Syukran, Arigato, Shieh Shieh, Rumba Nandri, Kamsahamnida for reading this entry. Please do come again.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih, Thank You, Syukran, Arigato, Shieh Shieh, Rumba Nandri, Kamsahamnida: Komen anda sangat dialu-alukan dan dihargai :)

My Babbling

Advice (32) Akhlak (42) Al-Quran (25) Allah (20) Awal Muharam (9) Belief (15) Books (41) Brain Food (16) Characteristics (29) Critical Thinking (26) Dakwah (88) Death (20) Dialogues (19) Doa (19) Dua' (14) Education (54) Family (35) Father (11) Friendship (30) Hadith (20) Health (57) Jokes (87) Knowledge (76) Life (90) Love (77) Lyrics (127) Man (33) Marriage (67) Motherhood (11) Motivation (77) My Reading (42) My Stories (224) Parents (14) Personality (19) Poem (45) Prayer (15) Prophet Muhammad s.a.w (15) Qoutes (79) Ramadhan (14) Real Life Story (16) Relationship (23) Religion (46) Sarcasm (18) Sarcastic (14) Short Story (76) Song (28) Tarbiyah (120) Tazkirah (109) Think out of the box (22) Where To Eat (7) Where to Go (3) Woman (56) Words (34) Work (14)