Sponsored Link

Tuesday, June 19, 2012

CBE ku...:)

Setahun lagi tukar kot???
Assalamualaikum... Bismillahirrahmanirrahim...

Salam semua pembaca yang saya kasihi sekalian, sudah lama saya tidak post entry bukan....
agak kesempitan masa, buat masa ni banyak travelog yang masih dalam berbentuk draft...

wah wah, saya banyak berjalan nampak...hmm ikut rancangan saya sebenarnya tahun ni...tidak mahu ke mana mana....

tetapi Allah s.w.t lebih berkuasa segala-galanya, ya rezeki Allah yang beri...

Syukur biarpun apa sahaja yang berlaku sama ada susah dan senang...

tidakkah itu rezeki...ya pandang dengan cara positif...

esok atau tulat, akan datang.....mungkin sudah tidak ada peluang lagi nanti...

Anyway...saya sangat kasihan dengan CBE ku yang saya sayang...

Kasihan dengannya, ya sudah berbulan-bulan tidak mandi percaya tak???...haha

sampai uncle yang cuci semalam kata, keta banyak kotor sangat...uhuk uhuk...

aduyai...malu yang amat... :D

Maafkan saya CBE kerana mengabaikan kamu...saya sayang kamu...kerana kamu saya mampu berulang ke kampung halaman hampir setiap minggu...sungguh bersyukur dengan kamu biarlah orang nak kata ape pun...

Dulu ada orang berleter supaya basuh kereta tetapi sekarang sudah tiada... :(

termasuk hari ini sudah 174 hari dia pergi, masya Allah...

sungguh rindu padanya...hanya ku mampu hadiahkan surah Yaasin padanya...

Ya Allah, amankanlah dia disana, ya rabballamin...^__^

Terima kasih, Thank You, Syukran, Arigato, Shieh Shieh, Rumba Nandri, Kamsahamnida for reading this entry. Please do come again.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih, Thank You, Syukran, Arigato, Shieh Shieh, Rumba Nandri, Kamsahamnida: Komen anda sangat dialu-alukan dan dihargai :)

My Babbling

Advice (32) Akhlak (42) Al-Quran (25) Allah (20) Awal Muharam (9) Belief (15) Books (41) Brain Food (16) Characteristics (29) Critical Thinking (26) Dakwah (88) Death (20) Dialogues (19) Doa (19) Dua' (14) Education (54) Family (35) Father (11) Friendship (30) Hadith (20) Health (57) Jokes (87) Knowledge (76) Life (90) Love (77) Lyrics (127) Man (33) Marriage (67) Motherhood (11) Motivation (77) My Reading (42) My Stories (224) Parents (14) Personality (19) Poem (45) Prayer (15) Prophet Muhammad s.a.w (15) Qoutes (79) Ramadhan (14) Real Life Story (16) Relationship (23) Religion (46) Sarcasm (18) Sarcastic (14) Short Story (76) Song (28) Tarbiyah (120) Tazkirah (109) Think out of the box (22) Where To Eat (7) Where to Go (3) Woman (56) Words (34) Work (14)