Sponsored Link

Sunday, January 26, 2014

Akhirnya saya dapat...install social media button. Yay!!!

Auzubillahi minas syaitanir rajim Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum...

Finally tonight saya dapat jumpe site yang tunjukkan cara yang betul...huhu...Okay saya bukan pakar it atau html, mostly belajar tengok kat website tutorial...mungkin ada setengah kate eleh senang aje...hehe tapi saya tak tahu dah lama nampak social media button kat setiap blog yang saya lawat...hati teringin sangat nak ade jugak...hehe...Dala pada itu saya siap dengan muka tak malu hantarlah mesej pada sorang dua blogger huhu....tak balas pun...nak buat camno...mereka blogger otai saya cikai aje...kui..kui..

banyak gak asyik buka web, youtube...ada yang susah, yg senang..

mula2 tak jadi gak...usaha tangga kejayaan...akhirnya saya berjaya jugak....huhu...(hati tengah sedih...semua boleh buat) ;p...

dah ade sdah button media sosial kat blog ni...weeeeeeeeee

ni bawah ni...bagi saya agak mudah nak follow dia punyer instruction....dalambentuk video...



manakala button media sosial seperti facebook, twitter, youtube, instagram, dan macam2 lagi banyak boleh didapati secara percuma...yag bese bese ajelah...kalau yg uptodate, artistic sket tu kenelah bayar...huhu...

kat bawah ni ade few web yg boleh download secara percuma button media sosial tersebut....



Okay selamat mencuba dan explore ok :)

 Terima kasih, Thank You, Syukran, Arigato, Shieh Shieh, Rumba Nandri, Kamsahamnida for reading this entry. Please do come again.

2 comments:

  1. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. thanks dik singgah sini, okay sahaja...dah follow Good Luck blogging

    ReplyDelete

Terima kasih, Thank You, Syukran, Arigato, Shieh Shieh, Rumba Nandri, Kamsahamnida: Komen anda sangat dialu-alukan dan dihargai :)

My Babbling

Advice (27) Akhlak (40) Al-Quran (24) Allah (19) Awal Muharam (9) Belief (14) Books (41) Brain Food (16) Characteristics (29) Critical Thinking (26) Dakwah (88) Death (20) Dialogues (19) Doa (17) Dua' (14) Education (53) Family (34) Father (11) Friendship (30) Hadith (20) Health (56) Jokes (87) Knowledge (76) Life (90) Love (77) Lyrics (127) Man (33) Marriage (67) Motherhood (11) Motivation (76) My Reading (42) My Stories (222) Parents (13) Personality (19) Poem (45) Prayer (15) Prophet Muhammad s.a.w (15) Qoutes (79) Ramadhan (14) Real Life Story (15) Relationship (23) Religion (46) Sarcasm (18) Sarcastic (14) Short Story (76) Song (27) Tarbiyah (119) Tazkirah (108) Think out of the box (22) Where To Eat (7) Where to Go (3) Woman (56) Words (34) Work (14)