Sponsored Link

Monday, November 12, 2012

Cuti Sekolah 2012 Sudah Bermula! ^__^


Auzubillahi minas syaitanir rajim Assalamualaikum... Bismillahirrahmanirrahim... 

Yeszaaaaaaa....cuti sekolah dah mula...bestkan adik-adik semua?

Bermula 10hb November 2012 hingga 1 Januari 2013...wah lama gitu...lagi lama dari tahun lepas...

Cuti sekolah amat dinanti-nantikan, kerana waktu inilah banyak ibubapa boleh luangkan masa dengan anak-anak. Adik-adik...hehe pasti yang tak sabar nak bercuti, balik kampung datok n nenek, dan tak juga lupa..memang ada yang akan ke kem kan?..hehe bagus untuk masa depan okay?...hargai waktu tersebut...

Cikgu-cikgi juga ada peluang untuk berehat selepas waktu persekolahan yang amat panjang, malah murid-murid pun ada peluang berehat....

Pasti ada banyak rancangan nak berjalan, saya pasti kebanyakan tempat peranginan akan sibuk...yep..rezeki  tuk mereka  kan.........Alhamdulillah.......

Saya dan keluarga juga, insya Allah ada juga plan. Hmm...tapi tak jauh sangat mungkin hanya ke Kuantan, bawa mak sekali...:)

Oh ya cuti sekolah juga selalu ada banyak musim orang kawen...hhehe...

Eh saya ke yang nak kawen?...ish taklah...hehe

Musim cuti sekolah adalah musim orang kahwin, banyak betul kenduri kendara kena hadir...tak tahu mampu ke tidak memenuhi jemputan...:)...ada jemputan saudara, ada jemputan kawen

Saya pun terima banyak jemputan, malah mula pada 10hb nov dah ade jemputan siap ada 2, yup our Solehah dan juga Aishah....saya dpt pergi ke kenduri solehah tapi kenduri Aishah tak mampu nak akak sampai...hehe..maafkan saya...bukan taknak pergi cuma tak mampu aje...:)...nanti akak bagi hadiah...

Terima kasih pada teman semua yang sudi menjemput ke walimatul urus masing-masing, kalau tiada aral melintang, Insya Allah saya pasti akan hadir...setakat mana yang saya mampu ada kelapangan dan boleh, saya akan pergi...^_^...

Kalau tidak dapat hadir, maafkan saya iye, nanti saya belikan hadiah okay :)

Hehehe, anyway, tak ketinggalan our family juga akan menerima ipar yang baru.......yipppeeeeeeeeeee....we have wedding this year in da family

dah lame family kami tak merewang kenduri ni kat Chenor ni, rase macam like 6 or 7 years ago kot....hohoho....masak sendiri okeh...huhu busy semacam nanti...no catering!!!

waduih...bleh pengsan kot...huhu...never mind...our big family is here...:)

Yep finally, abang sepupu saya yang bongsu akan berkahwin...hehehe....^__^...tahniah abang Adi, yes my big bro cousin Zainol Hadi is getting married.....all of us waiting for that....hmm...akibatnye...now saye yang kene usik pulak dengan anak buah...huhu

Anyway, Insya Allah kami sekeluarga akan mula sibuk start 20hb hingga 30hb Dis 2012 nanti...doakan agar segala-galanya berjalan dengan lancar...biarpun dengan musim hujan sekarang...^_^

Okay enuff bout that.........

Until next time okay...saya akan cerita lagi....

Wassalam..............^___^


p/s: Sungguh bahagia bila melihat muka mereka yang tidak sabar menanti hari bahagia mereka, yes, ada seri di muka mereka :) Ya Allah maka kurniakanlah kebahagiaan dunia dan akhirat pada saudara maraku dan sahabat-sahabatku ya Allah...dan moga-moga yang dirancangkan akan berlangsung dengan lancar, insya Allah....dan moga-moga ya Allah detik dan waktu itu juga akan sampai jua untuk diri ini juga, insya Allah...~saya yang masih sabar menanti~ ^__^

Terima kasih, Thank You, Syukran, Arigato, Shieh Shieh, Rumba Nandri, Kamsahamnida for reading this entry. Please do come again.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih, Thank You, Syukran, Arigato, Shieh Shieh, Rumba Nandri, Kamsahamnida: Komen anda sangat dialu-alukan dan dihargai :)

My Babbling

Advice (27) Akhlak (40) Al-Quran (24) Allah (19) Awal Muharam (9) Belief (14) Books (41) Brain Food (16) Characteristics (29) Critical Thinking (26) Dakwah (88) Death (20) Dialogues (19) Doa (17) Dua' (14) Education (53) Family (34) Father (11) Friendship (30) Hadith (20) Health (56) Jokes (87) Knowledge (76) Life (90) Love (77) Lyrics (127) Man (33) Marriage (67) Motherhood (11) Motivation (76) My Reading (42) My Stories (222) Parents (13) Personality (19) Poem (45) Prayer (15) Prophet Muhammad s.a.w (15) Qoutes (79) Ramadhan (14) Real Life Story (15) Relationship (23) Religion (46) Sarcasm (18) Sarcastic (14) Short Story (76) Song (27) Tarbiyah (119) Tazkirah (108) Think out of the box (22) Where To Eat (7) Where to Go (3) Woman (56) Words (34) Work (14)