Sponsored Link

Monday, May 07, 2012

Selamat Pengantin Baru Ida Syafizul & Firdaus ^_^

Dengan Nama Allah yang Maha pengasih dan penyayang,

Assalamualaikum w.b.t ,

Tanggal sabtu lepas pada 5 MEI 2012 bersamaan 13 Jamadilakhir 1433, sudah selamat Majlis Penyatuan Sehati Sejiwa Ida & Firdaus berjalan lancar. Saya Ucapkan:


"Semoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikan.” (Riwayat Dari Abu Hurairah r.a dari Rasullullah s.a.w)
Semoga kamu berdua berbahagia dunia dan diakhirat, dan dikurniakan anak-anak yang soleh-solehah, Insya Allah Aaminn.

 
Dan terima kasih pada ida kerana beri kepercayaan pada diri ini untuk menjadi pengapit :)...ya pertama kali saya menjadi pengapit, dah ada pengalaman okaylah...huhu...boleh tahan lah...ingat2 tak mahu jadi pengapit pun..nak terus aje duk di pelamin...hahaha...

Sungguh setiap majlis perkahwinan itu menyambung kembali dan mempertemukan kembali kawan-kawan dan sanak saudara sungguh seronok ya dalam kegembiraan. ^__^

Kiranya saya ingat jua, waktu arwah ayah meninggal, majlis itu jua mempertemukan dengan sanak saudara dan sahabat handai kamu tetapi dalam keadaan yang.... :(

Hmm...saya nak ceritakan lebih, tetapi oleh kerana tiada gambar saya "hold dulu"...later saya akan update kemudian k..mungkin ihsan dari camera lydia or zizah :)

Apa yang saya boleh kata, I'm proud with you ida, she shows me that majlis perkahwinan itu yang paling penting adalah majlis akadnya...ya objektifnya, biarpun ia adalah untuk sekali seumur hidup, tapi yang paling penting mengikut kemampuan masing-masing dan tidak perlu menunjuk-nunjuk. :)

Sungguh simple and easy, apa yang baik kita jadikan teladan dan yang buruk kita jadikan sempadan :)...cheewah...hehe insya Allah saya akan jadikan panduan untuk masa saya nanti :)

So happy when other people happy...^__^

No comments:

Post a Comment

Terima kasih, Thank You, Syukran, Arigato, Shieh Shieh, Rumba Nandri, Kamsahamnida: Komen anda sangat dialu-alukan dan dihargai :)

My Babbling

Advice (27) Akhlak (40) Al-Quran (24) Allah (19) Awal Muharam (9) Belief (14) Books (41) Brain Food (16) Characteristics (29) Critical Thinking (26) Dakwah (88) Death (20) Dialogues (19) Doa (17) Dua' (14) Education (53) Family (34) Father (11) Friendship (30) Hadith (20) Health (56) Jokes (87) Knowledge (76) Life (90) Love (77) Lyrics (127) Man (33) Marriage (67) Motherhood (11) Motivation (76) My Reading (42) My Stories (222) Parents (13) Personality (19) Poem (45) Prayer (15) Prophet Muhammad s.a.w (15) Qoutes (79) Ramadhan (14) Real Life Story (15) Relationship (23) Religion (46) Sarcasm (18) Sarcastic (14) Short Story (76) Song (27) Tarbiyah (119) Tazkirah (108) Think out of the box (22) Where To Eat (7) Where to Go (3) Woman (56) Words (34) Work (14)